Jobbet som hotlinekonsulent på Faglig hotline - hør om mit arbejde

Matilde og Linnea arbejder begge som hotlinekonsulenter på Faglig hotline. Læs her hvad de fortæller om jobbet og afdelingen.

”Vi kan godt lide, at alle sagerne har et tvist, som gør, at vi skal vejlede forskelligt fra sag til sag”.

” Vores arbejde er afvekslende, fordi der aldrig er et bestemt facit, vi skal altid vurdere individuelt”.

”Vi hjælper hinanden i teamet – vi har virkelig et godt sammenhold”.

”Vi er et godt hold på Faglig hotline og virkelig gode til at tage hensyn til hinanden”.

”Vi føler, at vi gør en forskel for vores medlemmer, når de ringer til os, fordi der er sket noget ubehageligt på deres arbejde”.

”Det er rart at kunne hjælpe medlemmerne, når de står i en krise, så kan vi være med til at gøre det overskueligt for dem”.

”Vi oplever, at når vi hjælper medlemmerne, så går de fra at være frustrerede til at blive glade og taknemmelige. Det er en god følelse”.

”Når vi skriver med medlemmerne, bliver de ofte glade og overraskede over, hvor hurtigt vi svarer. Det er rart at kunne gøre en forskel”.

”Vi knokler virkelig i løbet af dagen, for der er altid travlt, men vi gør det sammen med gode kolleger, og vi har gode opgaver”.

”Det er en meget fleksibel arbejdsplads, som imødekommer vores private behov. Vi bytter fx vagter indbyrdes”.

”Sammenholdet er godt, så vi hjælper hinanden i afdelingen for at få det til at hænge sammen”.

”Vores ledere forstår os og anerkender vores arbejde”.

”Når vi kommer med et forslag eller et behov, så bliver der lyttet til os”.

”Vi er selv med til at tilrettelægge vores arbejdstid, det giver en god frihed”.

”Det Faglige Hus er bare er en fantastisk arbejdsplads”.

”Vi oplever, at jeg er en del af noget større, og vi løfter i loft”.

”Vi har et rigtig godt samarbejde med alle andre afdelinger”.

”Vi føler os meget værdsat – vi bliver set, og det betyder rigtig meget”.

”Vi tænker hver dag, at vi er heldige at have så god en arbejdsplads”.

”Det er en god arbejdsplads, når man er en børnefamilie”.

”Vi har gode sociale arrangementer på tværs af organisationen, så vi lærer hinanden at kende”.

”Vores kantineordning er god – sund og varieret. Det er bare lækkert”.

Læs også

Høj tilfredshed og trivsel hos vores medarbejdere

Jobbet som faglig konsulent

Jobbet som vejleder

Jobbet som 1. års trainees i a-kassen

Jobbet som 2. års trainees i a-kassen

Jobbet som hotlinekonsulent i a-kassen

Jobbet som advokat

Jobbet som udvikler i IT

Jobbet som it-supporter

Jobbet som systemkonsulent

Jobbet som socialrådgiver


Om Matilde

Før Matilde blev ansat i Det Faglige Hus arbejdet hun 10 år i HR-afdeling i et offshore-firma. Hun søgte jobbet, fordi hun fik det anbefalet.

 310x185_maul.jpg


Om Linnea

Linnea startede som elev i Det Faglige Hus i 2008. Hun har arbejdet på Faglig hotline i mange år og er stadigvæk glad for jobbet.

310x185_liha.jpg