Det er vigtigt for os at sikre den højst mulige medlemstilfredshed. Vi vil ikke bare være den billigste, men også den bedste fagforening og a-kasse.
Derfor er vi også i kontakt med vores medlemmer hver gang, de har fået en ydelse fra os eller har fået behandlet en sag.
Vi spørger vores medlemmer om, hvordan de oplever vores service. Svarene bruger vi meget konkret til at trimme vores arbejdsgange.
Vores erfaring er, at en konstant afstemning af forventninger med medlemmerne er afgørende for, at vi udvikler os som fagforening og a-kasse.
Stigende tilfredshed
Vi kan tydeligt se en stigning i medlemstilfredsheden, siden vi satte ekstra fokus på at måle på den. På en skala fra 1-6 vurderer vores medlemmer Det Faglige Hus med en karakter på over 5.
Det er vi glade for, men det betyder ikke, at vores opmærksomhed bliver mindre. Vi bliver ved med at være opmærksomme på at fastholde det høje serviceniveau og at gøre vores processer endnu mere medlemsvenlige.
Medlemmerne har vurderet tilfredsheden på disse områder på en skala fra 1-6, hvor 6 er det bedste. |
2023 |
Behandling af faglig sag i fagforeningen |
5,33 |
Behandling af social sag |
5,51 |
Behandling af arbejdsskadesag |
5,60 |
Behandling af sag om ledighed og udbetaling af dagpenge i a-kassen |
4,94
|
Udbetaling af feriedagpenge |
5,33 |
Vejledningsmøder i a-kassen |
5,53 |
Gennemsnit for alle 6 områder |
5,37 |
Telefonisk kontakt i fokus
Den største del af kontakten med vores medlemmer er telefonisk. Vi arbejder konstant på at sikre, at man nemt kan komme i kontakt med os, og at den medarbejder, man snakker med først, også er den medarbejder, der kan hjælpe, så omstillinger undgås.
Tilfredse medlemmer anbefaler
Den gode vurdering, som vores medlemmer giver os, afspejler sig tydeligt i antallet af medlemmer. Vi kan se, at færre melder sig ud, og at flere anbefaler deres venner og familie at blive meldt ind.
Se anmeldelser af Det Faglige Hus på Trustpilot og anmeld selv Det Faglige Hus.