Alle vores medlemmer er automatisk tilmeldt digital post.
Vi sender dig en e-mail, hver gang der er post til dig. Husk derfor, at du skal oplyse din e-mailadresse. Får du senere en ny e-mailadresse, skal du selv sørge for at ændre den under Mine oplysninger.
Vigtigt, at du læser din post
Det er vigtigt, at du læser den post, som vi sender til dig. Afgørelser, som vi sender til dig digitalt, har samme bindende virkning, som afgørelser der bliver sendt til dig med almindelig post.
Vi betragter et brev som modtaget af dig, den dag vi sender det til din digitale postkasse. Det er derfor også fra det tidspunkt, hvor eventuelle tidsfrister og klagefrister bliver regnet fra.
Ønsker du ikke at modtage digital post, kan du søge om at blive fritaget ved at udfylde tro- og loveerklæringen DFH-124.
Ingen e-mails
Bemærk, at vi ikke må maile med dig, hvis du er medlem. Vi kan i stedet for skrive med dig i MIT detfagligehus.
På den måde beskytter vi nemlig dine persondata på den bedst mulige måde, samtidig med at du nemt og hurtigt kan kontakte os.
Er du ikke medlem, kan du læse mere om dine kontaktmuligheder her.